söndag 18 januari 2009

Skönt flyt

Har ett skönt flyt just nu och det mesta går min väg. Idag satt alla tre spelen riktigt fint. Mora vann 3-5 efter ha spelat riktigt bra. De hade 1-3 inför sista perioden, tappade till 3-3 men tog sig samman och gjorde sedan 3-4 och 3-5 kom i öppen bur. Fattar inte hur oddssättarna kan sätta Malmö som favoriter i ett sånt här möte. Nu ska Malmö och Mora mötas igen på Onsdag. Då lär oddsen vara helt annorlunda.

Malaga utklassade Espanyol till slut men det stod 2-0 länge innan Malaga gjorde 3-0 på straff i 84:e. Grymt skönt. Sedan att 4-0 var ju lite av akademiskt intresse, i alla fall för mig.

Sen Onsdags har jag satt 12 av 16 spel och ett netto på 46 Units. Hoppas jag inte hamnar i en lika djup svacka igen. Nu jävlar ska fonden växa.

2 kommentarer:

andreijas sa...

bra jobbat sista tiden!!
Snart oxå back on track..

Kämpa på och jag forsätter läsa.

Fysme sa...

Tack för feedbacken, det värmer.

Hoppas också du hittar flytet, skönt när det kommer.