torsdag 11 december 2008

Nystart och sent ute

Så idag startar jag en ny fond. Max antal units per spel är 10 units och jag startar med 100 Units. I Framtiden kommer jag att summera spelen i samma post där jag la dom och uppdatera fonden allt eftersom. Kort till spelstopp för första spelet så på det direkt:

JYP - Ilves 1:a
Odds: 1.50(Betsafe/Expekt)
Insats: 10/10 Units
Resultat:
6-0

Spelstopp är om 20 min så motiverar kort;

JYP är ett av seriens starkaste hemmalag och har endast förlorat 2 matcher på hemmais, ligger 1:a i tabellen. Idag möter man 7:an Ilves som precis liksom JYP är starka hemma. På bortaplan vinner man dock inte ofta och har den usla raden 2-1-11 och 43 insläppta.

JYP går bra och på hemmais har man nu 3 raka. Idag fortsätter vinstraden och jag maxar spelet.

Inga kommentarer: