torsdag 23 oktober 2008

Äntligen tillbaka från scratch

Summering av dagen:

Galatasaray – Olympiakos 1-0

Sevilla FC – VfB Stuttgart 2-0

Udinese – Tottenham Hotspur 2-0

SC Heerenveen – AC Milan 1-3

MSK Zilina – Hamburger 1-2

Luleå HF – Djurgården 4-5 efter förlängning

Simon Gilles - Seppi Andreas 2-1

Chicago Blackhawks – Edmonton Oilers 3-0

Dagens netto: +14 Units

I Fonden: 200 Units

Äntligen har jag jobbat mig tillbaka från mitt all time low på 119 Units till 200 Units och nu ska fonden öka istället för att backa. NHL-natten gick inte som jag tänkt och inte heller Tennisspelet däremot gick UEFA-cupspelen finemang. Alla lag gjorde vad de skulle och 100% träff på UEFA-cupen idag. Men dagen kunde varit bättre då DIF var otrevliga nog att kvittera med endast 16 sekunder kvar och göra så mitt spel gick åt skogen. I övrigt en mycket positiv dag.

Inga kommentarer: