tisdag 14 oktober 2008

Ett försök med hockeyallsvenskan igen..

Hockeyallsvenskan bet mig bildligt i baken i Fredags då allt sket sig men idag tror jag att jag hittat ett vinnande spel:

Nybro Vikings - AIK 2:a
Odds: 1.75(Betsafe)
Insats: 6/20 Units
Spelstopp: 19.00

AIK förlorade något övveraskande senast borta mot Troja/Ljungby i Sunnerbohov och efter matchen har bland annat en viss Dick Tärnström sagt att "Inställningen inte var den rätta". Dessutom fick man en tidig skada på andremålisen Fredrik Homlgren och fick byta in junioren Johan Larsson-Tysell. Idag hoppas jag på att antingen Heino är tillbaka eller den utmärkte ersättaren Fredrik Holmgren. AIKs problem har dock inte varit försvarspelet utan det har varit anfallspelet. Man får chanserna men sätter inte dit dom. Jag tror att AIKs revanschlusta och klass kommer att betala sig idag och om jag ska tippa siffror så får det bli 4-2 till AIK.

Det blir sannolikt dagens sista spel. Mycket lycka!

Inga kommentarer: